Izabella.Jones 2012.10.11. 17:28

Október

Ősz 1 082k.jpg

Október van, és végre esett. Ez utóbbinak kifejezetten örültem, mert végre otthonos depresszív pillanatokkal ajándékozott meg a tegnap. Pont azt mondtam a kocsiban, hogy meg lehet ezért engem vetni, de szeretem, ha helyén vannak a dolgok.

Elfáradtam a héten. Ez van. Csütörtök estére már megjelennek rajtam a hullafoltok. Hogy lesz ebből holnap este lányvacsora, azt nem tudom. 

A héten több esetben is felhúztam magam olyan újságcikkeken, amiken nem kellett volna. Ennek dühnyomatát lehet olvasni a VilágMán ma. Egy barátom erre azt mondta, hogy így jár, aki hülye cikkeket olvas. Nagyon igaza van. 

Az iskola gőzerővel haldoklik, jövő héten mindenféle nemzetközi programok lesznek. Valami est is, amin én leszek a háziasszony. Story of my life. A tanítással amúgy nincs bajom, egyetlen csoportom van, akiktől hullik a hajam, a kilencedikesek. Basszus, még egy ilyen neveletlen társaságot! Márelnézést, de tényleg. Mintha összezártak volna 20 szőke nőt egy zacskóban, és jól megrázták volna őket, hogy a maradék eszük is elmenjen. Jajj. Na mindegy. Küzdelem van. És akkor nem elég a nyomorom, ma meglepett egy lányka, hogy legyek a mentora. Csak azt nem tudom, miért mondtam igent. 

A tanításhoz kapcsolódik, hogy fent van a Gitten az Angol-Na! második része. Aki bukik Will Shakespeare-re, látogasson el az oldalra. 

Tegnap filmklub volt nálunk. Coppola Magánbeszélgetését láttuk. Jó volt, de olyan lassú, hogy azt hittem, belehalok. Eszembe jutott róla az Enemy of the State, meg a A mások élete. Erről fogok gondolkodni hétvégén. 

Tegnap megkeresett egy kiadó, és mindjárt megyek Budapestre. Ezek a jó hírek. Rosszból túl sok van.

6 komment

Címkék: ego

süti beállítások módosítása