Káromkodós poszt. Tessék vigyázni!!!

3423162176_cd602c0d01.jpg

Olyan jól kidühöngtem magam múltkor, hogy azt hittem ez azért most majd kitart egy darabig. Alábecsültem a jó Bridget képességeit. Már múlt héten gyanítottam, hogy ez a nemzetközi vásáros, ilyen-olyan projektes hét nem kifejezetten a tanításról fog szólni, de azért abban reménykedtem, hogy egy-két hasznosan töltött tanóra csak jut nekem is. Hehe. Naiva szakkört fogok indítani.

Tegnap este 21.15-kor ugyanis szeretett főnököm e-mailt írt nekem. Hogy akkor még időben szól (??????), hogy én a héten a Leonardo projektben is. Komolyan azt hittem, rosszul látok. Vissza is írtam neki, hogy rendkívül érdekesnek tartom, hogy részt kell vegyek egy olyan projektben, amiről nulla információval rendelkezem, és vajon mi motiválta abban, hogy engem válasszon.

Ma reggel aztán kicsit idegesen felhívtam a projekt koordinátorát és sűrű bazmegelések és kurvaéletek közt megkérdeztem, ez meg megint mi a picsa. És most tessék figyelni, mert ez itt nem a Monthy Python, de a jogdíjakat el lehetne nekik adni:

"Ó, Bridgettel ma nem tudsz beszélni, mert megbeszélésen van. De azér' elmesélem, hogy az úgy volt, hogy pénteken délután hatkor ezt Bridget kitalálta, szóval ez lesz, hogy akkor te kedden ezt csinálod. Az nem baj, ha nem értesz hozzá, majd belejössz, az óráiddal meg majd lesz valami (=semmi). És akkor persze a tájékoztatás miatt is, meg a heti program miatt is, ma lesz ám megbeszélés. Azt pénteken este ki is írtuk a táblára a tanáriban. Most én tényleg sajnálom, igazad van, hogy már senki nem volt az iskolában, de erről mi nem tehetünk."

Ezek bassza meg, mind hülyék. De nem kicsit.

Én meg a nem létező szakkönyv-támogatásom helyett kérek szépen egy muszájdzsekit, de valami divatos őszi színben, mert egy darabig hordanom kell.

süti beállítások módosítása