Izabella.Jones 2012.10.20. 12:02

Documentare

Necesse est. A héten azt adminisztráltam, hogy adminisztráltam. De ezt órákra lebontva. Gratulálok, ez itt az elmebaj maga.

Azt képzeltem egyébként emiatt a marhaság miatt, hogy egyszer csak majd addig-addig adminisztrálunk, hogy azt is be kell írni, hogy otthon mit csinálok, és ebből valami kényszerűség diktálta virtuális élet kerekedik ki, amit Izabella két élete címen meg is filmesítenek.

Én nem értem, miért kell hazugságra kényszeríteni az embert. Engem pontosabban. Utálom. Ez az egész teljesen értelmetlen. Van még olyan munkahely, azt szeretném tudni, ahol óránkénti bontásban kell adminisztrálni a tevékenységet? Kétlem. Nem lehet az életet ilyen kis egységekre szabdalni. Hiába javítok én éjszaka dolgozatot, ha ezt most akkor napközbenire adminisztrálom. Most akkor hazudok vagy nem hazudok? Everybody lies.

A végén majd a hétvégéimet is dokumentálnom kell. Aszongya két óra netezés, egy óra főzés, három óra vasalás, tizenöt perc szex. Az ember jobban teszi, ha nem dokumentálja az életét. Még a végén kiderül, hogy semmi értelme az egésznek. 

süti beállítások módosítása