Jujj, de tetves november van. Nem lehet ezt másképp bírni, csak ha az ember bedugja a fülét, és süket lesz mindenre, ami körülötte zajlik. 

Tegnap Bridge, miután ugye már múlt héten elengedett, előadta, hogy nem akarnám-e mégis kivenni péntekre a gyereknapom. Aranyos, nem? Mert micsoda nagy gond, mindenki decemberre tartogatja a napjait, és akkor ki fog itt dolgozni... Csak hogy képbe kerüljünk, van mondjuk 10 ember, akit ez érint, és ennek a 10 gyereknevelő családapának-anyának ezek azok az egyetlen napjai, amivel saját maga rendelkezik szabadságilag. 2-4 nap mondjuk egy évben, mert három pici gyereke most éppen nincs senkinek. Ez fáj neki. Pedig minden más szabadságom ő osztja be. 

Persze ügyesen kikerültem a dolgot azzal, hogy tételfelelést ígértem a végzősöknek pénteken, hála az égnek, ez tetszett neki. Majd kiveszem az egyiket jövő szerdán, amikor megint Budapestre megyek. Legalább nem kell kuncsorogni neki.

Meghalt Xantus János. Itt olvasható egy szép búcsúzás. egy volt tanítványom azt írta, a mai fiataloknak is szüksége volna az életben olyan jelzőfényre, amilyen Xantus János volt. Igen.

Eddig nem is hallottam Sziveri Jánosról, az igen fiatalon meghalt újvidéki magyar költőről. Pedig (azt hiszem) jó verseket írt. (Még nem sokat olvastam tőle.)

Tegnap egész este azon gondolkodtam, pontosan mi is lehet az a business attire aka üzleti öltözék, amiben nekem ma este meg kell jelennem. Rájöttem, hogy nekem nemigen van olyanom. Kár, hogy már csak este, így nem volt időm elszaladni, hogy vegyek egy kis Gucci ruhát. A lányok viszont egy órát röhögtek a gönceimen, a legjobb darabokról le is beszéltek, pár összement a mosásban ejnye, futni kellene megint, a képernyőtorna egy idő után elmarad ... Mindegy, úgyse emlékszik senki, ki miben volt.

Tegnap volt Szeifert Natália és Németh Kriszta e-könyveinek bemutatója. Kár, hogy nem tudtam menni, de hehe már kaptam is egy e-dedikált e-Csücsköt. Nekem dedikálta Kriszta, ki másnak. Lehet, hogy mégis viszek netbookot az útra? Nem volna haszontalan.

Más nincs. A lejátszón egy energikus kis nő énekel. Joss Stone. Tök fehér. Lehet csodálkozni, meg örülni neki. Szabadíts fel/meg. Ezt énekli 

2 komment

Címkék: zene sor

süti beállítások módosítása