Izabella.Jones 2012.12.13. 05:47

13.

Valami nyugtató tea lesz a mai, ha jól emlékszem. Van benne Ingwer, amire azt hittem, ánizs, de nem. Gyömbér. Így is jó. 

Tegnap előrepihentem a karácsonyra. Egy nap a lányokkal egy kicsit olyan, mint amikor az ember elalszik nagy fáradtságában fél órányit, és teljesen pihenten ébred. Nem csináltunk semmit. Se kézműveskedés, se sütés. Beszélgettünk. Pálinkát ittunk. Megírtam az ismertetőt Baricco Történet című regényéről a Gittegylet oldalára. Tetszett ez a regény. Kedves történet az utakról, de az írót dicséri, hogy nem lesz unalmas. 

Már majdnem tudom, ki mit kap ajándékba, de csak az izgat, amit én készítek majd. Vajon mikor? 

Adventben nagyon meghálálja magát, ha zongorát hallgat az ember. Pár éve kaptam egy cédét Amerikából, amin egy George Winston nevű fickó játszik kicsit Claydermannosan. A barátság és a cédé is elveszett azóta, de néha, így karácsony előtt, hallgatok egy kis Winstont, mert van olyan is, hogy jól esik kiszámíthatónak tudni a hangokat. (Mintha lenne ebben a darabban egy magyar népdal elrejtve. Vagy hülye vagyok??)

2 komment

Címkék: zene advent

süti beállítások módosítása