Izabella.Jones 2013.01.12. 12:03

Apocalipta

Ez vagyok én. Reggel kellett volna posztot írnom, amikor még egy kicsit kiegyensúlyozottabb volt a lelkem, és nem ittam még pálinkát. (Mégis mit mond valakinek az életéről az, hogy még dél előtt megiszik egy pálinkát? Nem sok jót, attól tartok.)

Ma végre hétvége lett, egész normálisan is indult a nap, voltam piacon, sütött a nap, minden egészen jól alakult, amíg haza nem értem. Itthon a spájz 3 centi vízben úszott, mert a mosógépnek elege lett az életéből és végképp felmondta a szolgálatot. Nem örültem na. 45 percet kármentesítettem, aztán megpróbáltam kinyitni az ajtót. Kinyílt. További fél órát kármentesítettem. Ezután ittam egy pálinkát. Most hagyom, hátha meggondolja magát. ha nem, kipakolom a spájzot, leeresztem a vizet, bár a vödreimet asszem kidobtam. És most jutott eszembe, hogy nem tudom, mi lett az ásómmal. tök jó lenne, ha megtalálnám, mert eláshatnám magam a homokozóban.

Én nem tudom, vajon csak rossz passzban vagyok, vagy tényleg én leszek itt az apokalipszis elindítója, de valahogyan momentán nem illeszkedem az univerzumba. Klein könyvében olvastam, hogy egyszer egy fickó úgy érezte, mindenki őrült tempóban mozog körülötte. Kiderült, hogy van egy kis agydaganata.  Csak nem burjánzik valami az agyamban?! Á, dehogy, inkább csak élet-intolerancia szindrómában szenvedek. 

Most veszek egy mély lélegzetet, és ellene mondok a Sátánnak. Hát csakazértse leszek szánalmas lúzer. Megoldok mindent. És bármekkora a kísértés, nem írom meg Izabella Jones : Bassza meg, költözöm, című ígéretes regényét.

Megyek és főzök, vasalok, falat fúrok, mosógépet szerelek, rendet rakok, gyereket nevelek.És örülök annak, aminek lehet. Például a hat kötetnyi Jon Nesbo-nak, amit Cippotól kaptam. És zenét is hallgatok. Ezt tegnap hallottam életemben először. Valami egészen hihetetlen.

8 komment

Címkék: zene ego

süti beállítások módosítása