Nincs kedvem hosszasan sorolni, mennyi hülyeség vesz körül. Az ember ebbe is belefárad, ebbe a sorolásba. Kedden elég jó szülőként elzarándokoltam a két idősebb gyermek iskolájába, hogy a Szülői Munkaközösségi megbeszélés - Szülői értekezlet - Fogadóóra szentháromságának mutassak be áldozatot: életem három óráját.

Én tényleg mindent megértek egyébként, hogy fáradtak a tisztelt kollégák és kolleginák, meg hogy nagy teher nyomja az iskolavezetők vállát, de azért az dühít, ha kajak hülyének néznek. Nem kéne már eljátszani, ráadásul szarul, a hattyú halálát, én is a közoktatásba döglök bele minden nap, pontosan tudom, hogy hol hiányzik a rendszer kereke. Minek hadoválnak össze-vissza. Legalább nekem ne. 

Persze a munkanapjaim pazar mutatókkal büszkélkedhetnek. Biztosan unatkoznék, ha nem tanár lennék, erre gondoltam tegnap a folyosón, de ebbe a felszabdalt életbe meg másképp hal bele az ember. Semmi se jó senkinek. Tényleg kellene egy pihenőév feltöltődni, tanulni a tanároknak mondjuk tíz évenként.

Tegnap szerda volt, együtt ebédeltünk mi hárman nők, hiába na, Isten jó fej, hogy gondoskodik rólunk. Legalább így, a szerdai boldogsággal. Jó volt, vidám történeteket meséltünk egymásnak a gőzölgő leves felett, meglepő módon most főleg én, és nevettünk felszabadultan. Kell, hogy legyen, akivel az ember együtt tud örülni. Édes Istenem, két hét múlva elutazunk erről a borzalmas bolygóról a teraszra. Addig ki kell bírni.

Böjt van. Keveset eszem, de többet dohányzom. Mitől tartóztassam meg magam? Elég-e ha csak az őrülettől? 

Mi vida

lucerito sin vela
mi sangre de la herida
no me hagas sufrir más.
Mi vida
bala perdida
por la gran vía
charquito de arrabal.
No quiero que te vayas
no quiero que te alejes
cada día más y más.
Mi vida
lucerito sin vela (aquí no pegamos los ojos)
Mi vida
charquito d'agua turbia
burbuja de jabón
mi último refugio
mi última ilusión
no quiero que te vayas
cada día más y más.
Mi vida
lucerito sin vela
mi sangre de la herida
no me hagas sufrir más.
(aquí no pegamos los ojos, aquí no pegamos los ojos)
Mi vida

komment

Címkék: napok

süti beállítások módosítása