Izabella.Jones 2012.10.14. 17:39

Vasárnapi

10622_164824598971_6261742_n.jpg

Esik. Milyen jó. Legjobb volna ki sem mozdulni. Régen sok ilyen nem kimozdulós hétvége volt, és azt szerettem. Meleg kakaós reggelek, húsleves illatú délelőttök, lusta, könyves délutánok. Most meg ... 

Pénteken volt lányvacsora. TSB és Emma jöttek, tésztát ettünk, boroztunk. Eredetileg a hónap első péntekjének kultikus Csillag vacsoráit akartuk kiváltani, aztán végül más lett, lányos este. Ez persze jótékony csúsztatás, ez a lányos, de mindegy. Jó volt velük. 

Nádas Péternek születésnapja van. Nem is gondoltam, hogy hetven éves. Ha lesz egy kis nyugalom körülöttem, ma este megnézem ezt a filmet. Az a címe, hogy Saját halál. Végeredményben mit tudok én Nádasról? Semmit. Ha olvasod valakinek a könyvét, úgy ismered, hogy nem is tud róla, csak sejti. Írónak lenni leginkább bátorság.

Ma hiányzott Amerika. Láttam egy filmet, ami Pittsburghben játszódott.  Pennsylvániában hihetetlen színűek a fák októberben. Az az igazság, hogy az ősz ott szebb, mint itt.  Kedvesebb is, érettebb is. Lily is hiányzik. Mehetnénk most enni egy jó levest.

komment

Címkék: idő

süti beállítások módosítása