Izabella.Jones 2012.06.10. 08:23

Viharnap


vihar kicsi.jpg

Van egy új szokásom, és még nem döntöttem el, hogy szégyellnivaló vagy elnézhető. Mostanában olvasás közben szamárfüleket hajtok az oldalakra ott, ahol valami fontosat, valami érdemlegeset olvastam. Régebben ezt sosem tettem, a könyv és a szerzője iránti tiszteletből, hogy megmaradjanak érintetlennek, most meg tessék, néha ceruzával még kis jelet is teszek a mondatok mellé. Mégis legtöbbször elég a hajtás, ha visszalapozok arra az oldalra, mindjárt tudom, melyik mondatot tartottam fontosnak. Kár, hogy ez nem működik az oldalakkal is. Csak ránéznék egy könyvre, és tudnám, melyik mondatára gondoltam...  

Tegnap a vizsganap mellett viharnap is volt. Majdnemtornádó. Nagyon látványos búgócsiga alakult ki Pécstől nyugatra, aztán amikor ideért, a vihar szélén elég sok  jég jött szárazon, némelyik cseresznye nagyságú. Még nem mertem megnézni a kis levendulabokrokat. 

A vizsgáztatás egyébként rendben ment, egy nénivel, meg egy kicsit szétszórt nővel voltam egy bizottságban, és nagy szerencsénk volt, mert igen felkészült, jórészt értelmes diákokat vizsgáztattunk a negyven fokban. (Mondjuk aki nem, az meg fájdalmas volt.) A néni eléggé idegesített különben, mindenbe beleszakértett, a végére el is fáradtam az állandó szakmai vitában. Mondjuk becsületére legyen mondva, egészen barátságosan vizsgáztatott, egyszer el is mosolyodott. Vicces, hogy minden vizsgáztató más típusú vizsgázóra bukik. Eddig is tudtam, csak ilyenkor jobban meg lehet figyelni. Én a nyelvtudás+tájékozottság+nyelvi kreativitás kombinációra bukom. Jobb, mintha mondjuk a magas, szőke fiúkra ...

Mivel még tartanak a vizsgák, egyelőre nem írok a tételek furcsaságairól. Majd egyszer később.

Ma reggel olvastam, hogy Herbert Nitsch rosszul lett. Ez a fickó tényleg hihetetlen. Miből van a teste vajon, acélból? Állítólag 244 méterre merült. Az mekkora nyomás is? 24 atmoszféra? Vagy a tengervíz miatt jóval több? Myrtille biztos tudja. És vajon miért Szantorini szigeténél merülnek ezek a szabadtüdős merülők??? Kultikusmisztikus okból vagy ott meleg a víz? Vagy hideg? Nem tudom. Remélem, felépül a srác. (Bár gyanítom, hogy a merülésbe fog belehalni előbb-utóbb.)

Még az van, hogy Tigriskén néha a kedvesség nyomait véljük felfedezni. Valami átverés, de az okosodást kizárnám. Esetleg öregszik

Ja, igen, és van egy csillámtetkóm. Tök jól néz ki, és toleranciakurzus. Ha lekopik, csináltatok egy halálfejet. Áááá, dehogy. Viszont a Biedermann szemén gondolkodom. Vajon milyen lenne, ha lenne igazi tetoválásom? Még sosem akartam, csak az elmúlt hét megbotránkozásai miatt estem gondolkodóba. Kár, hogy már nem feszes a bőröm, nem tudom, hova lehetne praktikus, biztos valami csont fölé, a csontjaimat viszont hónapok óta nem látom. Ez bosszantó.   

 

 

7 komment

Címkék: napló

süti beállítások módosítása