Izabella.Jones 2012.09.04. 12:53

Varázs

kirándulás 085k.jpg

Az újdonságnak van varázsa. Még a részleges újdonságnak is. Bár azt most nem tudom megmondani, annak részleges varázsa van-e. 

Megint nem tudok aludni. Van ez a hajnali három órás ébredésem, ami visszatért, pedig ha választani lehetne, inkább álmodnék rólad teljes alvásidőben. Erről engem soha nem kérdez senki.

 Azt hiszem, befejezem Nádast. Állítólag akkor sem lesz vége, ha a végére érek. Ez éltet. 

Voltam a Dunánál lent vasárnap, és az uszadékfa jutott eszembe, meg amikor az építész arra az asszonyra gondol. Hogy mi elég egy kapcsolatban és mi sok. Hogy mitől lesz az ember ember. Hogy mitől nem egész, és hogyan nem talál társra soha. Hogy mi az, ami kiegészíthetne ...

Sárgák a levelek már a komp mellett is. Megöregedtek a fák. De idő nem telt el azóta, mióta az a férfi állt itt. Nem változott semmi.

Ma azt kérdezték tőlem, szeretem-e a munkám. Nem tudom. Ezt is mondtam. De arra gondoltam igazából, nem tudom, mi lenne az én dolgom.. 

Van új zene a lejátszón. Csak szólok. 

süti beállítások módosítása