Én: Szia, akkor most elmondhatom, mire van szükségünk?

Operátor: Persze, mondjad csak.

Én: Az összes dokumentumot ki kell nyomtatni két példányban, az utolsó oldalakat színesben. Aztán kell még minden dokumentum első három oldala fekete-fehérben, három példányban. Érted?

Operátor: ööööö.... nem. El tudod mondani még egyszer?

Én: háááát. jó. Az összes dokumentumot ki kell nyomtatni két példányban, az utolsó oldalakat színesben. Aztán kell még minden dokumentum első három oldala fekete-fehérben, három példányban. Érted? Mondjam másképp??

Operátor: ööööö.... nem. El tudod mondani még egyszer ugyanígy?

Én: háááát. jó. Az összes dokumentumot ki kell nyomtatni két példányban, az utolsó oldalakat színesben. Aztán kell még minden dokumentum első három oldala fekete-fehérben, három példányban. Érted?

Operátor: ööööö.... nem. 

Én: Most elmegyek.

Nem tudom. Vajon el kell végezni nyolc általánost ahhoz, hogy az ember operátori állást kapjon??? 

 

3 komment

Címkék: hülye

süti beállítások módosítása