Izabella.Jones 2012.06.01. 17:53

Dinamika

kvantum.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ez most egy dinamikus formakísérlet. 

Vetkőztetem. Vetkőztet.

A meleg bőr alól áttetszik a lélek ezernyi színtelen kapillárisa.  

De ez még nem a cél, még le kell hántani a testet a lélekről, még beljebb kell kerülni, az atom héján belülre, még el kell veszíteni a létezés bizonyosságát. Nem lehet megfigyelni, nem lehet azt mondani, itt vagyok, és nem lehet azt mondani itt vagy. Már nem lehet kijelölni az én és a te határait többé semmilyen koordináta-rendszerben. Már nem vagyok én, és te nem vagy. Ez most a szubatomi részecskék összes létező dimenzióban való egyidejű és közös jelenlétének a pillanata. 

Ez a helyzet. A szerelem kvantumfizika. 

(Vétlennek érzem magam. Az egész vetkőztetést Nádas Péter kezdte.)

 

süti beállítások módosítása