CD_1462.jpgEzt most a húgomnak kell köszönni, mert nekem sehogy sem jutott eszembe, hogy hívták őket. Micsoda szégyen! Pedig aztán annak idején rongyosra hallgattam az ezüstös borítójú lemezt. Csak ez az első, az 1983-as lemezük volt meg, ha jól emlékszem. Hogy középiskolásként hogy került hozzám közel a minimálzene, meg nem fejtem, de az biztos, hogy az összes számot imádtam a lemezről ...

A 180-as csoport kiváló tolmácsolója volt Steve Reich és Philip Glass szerzeményeinek, de Szemző Tibor és Márta István darabjait is játszották. Oda voltam értük, pedig nem az a tipikus tinizenekar, és a mai napig sajnálom, hogy élőben nem volt hozzájuk szerencsém. 

Nosztalgiának egy rövidke riportfilm az együttesről. Hátha belefér a nagy nemzeti alapítás boldogságába egy kis minimál. 

2 komment

Címkék: zene

süti beállítások módosítása